E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél

Ináncsi Klaudia (2023) E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ináncsi_Klaudia_Szakdolgozat.pdf] PDF
Ináncsi_Klaudia_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 30..

Download (3MB)
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (34kB)
[thumbnail of Ináncsi Klaudia QY9BVX.pdf] PDF
Ináncsi Klaudia QY9BVX.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (261kB)
[thumbnail of 20221215_IK.pdf] PDF
20221215_IK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (93kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban bemutatom a Linde Gáz Magyarország Zrt.-t, amely palackozott és cseppfolyós műszaki- valamint egészségügyi gázgyártással és ellátással foglalkozik Magyarországon, milyen digitális értékesítési rendszert használ. A Linde működési területén az egyetlen szolgáltató a piacon, aki a hagyományos kereskedelmi csatornákon kívül elektronikus kereskedelmi rendszert is működtet, amely a gyakorlatban online webáruház keretében valósul meg. A téma jelentőségét az adja, hogy a mai felgyorsult világban - amikor mindenki siet, és különböző megbeszéléseken vesz részt – a felhasználók számára egyszerűbb leadni rendelésüket online, hiszen az online tér soha nem jelez foglaltat, elérhető hétvégén, és olyan praktikus szolgáltatások is tud nyújtani, mint például, hogy értesíti a vevőt, ha ideje rendelni. Az idő mindenki számára fontos, a Linde pedig ezt az időt megbecsüli. A kvalitatív kutatást egy mélyinterjú keretein belül készítettem el. Célom az volt, hogy megtudjam a Linde miért döntött úgy, hogy online kereskedelemmel is fog foglalkozni. Célom volt megismerni a hosszú távú célokat, amelyeket kitűztek a webshop indulásakor. Továbbá szerettem volna megtudni, hogy hogyan figyelik meg a vásárlói élményt a vevők körében, akik online rendelnek termékeket. A webshop felhasználóiról is szerettem volna egy átfogó képet kapni, hogy az eddigi évek során milyen véleménnyel vannak az online áruház iránt, és milyen lépéseket tesznek annak érdekében a Linde dolgozói, hogy a webshopot reklámozzák. Kvantitatív kutatásom közvetlen célja, hogy kiderítsem a Linde vevői mennyire ismerik a webshopot és azzal mennyire elégedettek. Továbbá célom, hogy feltérképezzem mi motiválja őket, hogy az e-shopot használják, valamint, hogy amennyiben csak részterületeit használják a webshopnak, milyen változást kellene eszközölni annak érdekében, hogy teljeskörűen használják.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Zöld András
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói magatartás, makrokörnyezet, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés, vevői elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet