Ináncsi Klaudia (2023) E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Ináncsi_Klaudia_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. November 30.. Download (3MB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (34kB) |
|
PDF
Ináncsi Klaudia QY9BVX.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (261kB) |
|
PDF
20221215_IK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (93kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban bemutatom a Linde Gáz Magyarország Zrt.-t, amely palackozott és cseppfolyós műszaki- valamint egészségügyi gázgyártással és ellátással foglalkozik Magyarországon, milyen digitális értékesítési rendszert használ. A Linde működési területén az egyetlen szolgáltató a piacon, aki a hagyományos kereskedelmi csatornákon kívül elektronikus kereskedelmi rendszert is működtet, amely a gyakorlatban online webáruház keretében valósul meg. A téma jelentőségét az adja, hogy a mai felgyorsult világban - amikor mindenki siet, és különböző megbeszéléseken vesz részt – a felhasználók számára egyszerűbb leadni rendelésüket online, hiszen az online tér soha nem jelez foglaltat, elérhető hétvégén, és olyan praktikus szolgáltatások is tud nyújtani, mint például, hogy értesíti a vevőt, ha ideje rendelni. Az idő mindenki számára fontos, a Linde pedig ezt az időt megbecsüli. A kvalitatív kutatást egy mélyinterjú keretein belül készítettem el. Célom az volt, hogy megtudjam a Linde miért döntött úgy, hogy online kereskedelemmel is fog foglalkozni. Célom volt megismerni a hosszú távú célokat, amelyeket kitűztek a webshop indulásakor. Továbbá szerettem volna megtudni, hogy hogyan figyelik meg a vásárlói élményt a vevők körében, akik online rendelnek termékeket. A webshop felhasználóiról is szerettem volna egy átfogó képet kapni, hogy az eddigi évek során milyen véleménnyel vannak az online áruház iránt, és milyen lépéseket tesznek annak érdekében a Linde dolgozói, hogy a webshopot reklámozzák. Kvantitatív kutatásom közvetlen célja, hogy kiderítsem a Linde vevői mennyire ismerik a webshopot és azzal mennyire elégedettek. Továbbá célom, hogy feltérképezzem mi motiválja őket, hogy az e-shopot használják, valamint, hogy amennyiben csak részterületeit használják a webshopnak, milyen változást kellene eszközölni annak érdekében, hogy teljeskörűen használják.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fogyasztói magatartás, makrokörnyezet, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés, vevői elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |