A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban

Péter Dóra (2015) A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Péter Dóra-SM0HTU_Szakdolgozat_2015.pdf] PDF
Péter Dóra-SM0HTU_Szakdolgozat_2015.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Magyar cím

A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Piaci helyzetelemzés, Nyomtatott sajtó, Marketingmix, Kampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 10. 11:12
Utolsó módosítás: 2016. Jan. 27. 14:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet