Reklámok hatása a különböző generációkra

Radeczki Eszter Boglárka (2023) Reklámok hatása a különböző generációkra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Radeczki Eszter (LCAUTN).pdf] PDF
Radeczki Eszter (LCAUTN).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (723kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Radeczki Eszter Boglárka_LCAUTN_AÁ_2022.12.14..pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Radeczki Eszter Boglárka_LCAUTN_AÁ_2022.12.14..pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (38kB)
[thumbnail of Radeczki Eszter_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Radeczki Eszter_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság akármerre járunk, mindenhol találkozunk különböző reklámokkal, mind online, mind offline. Szinte minden területen alkalmazzák a marketinget, mivel sikerrel akarják eladni termékeiket. Azonban tagadhatatlan, hogy az ilyen mennyiségű reklámnak már komoly társadalmi hatása van. Dolgozatom témáját nemcsak azért választottam, mert a reklám kereskedelem és marketing szakos hallgatóként kézenfekvő téma. A reklámok és annak hatásai már fiatal korom óta foglalkoztatnak. Sokszor, sokan alábecsülik a jelentőségét, pedig egy jól működő termék vagy szolgáltatás egyik alapja az szinte minden esetben a marketing.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: baby boom, generáció marketing, marketing, reklám, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet