Radeczki Eszter Boglárka (2023) Reklámok hatása a különböző generációkra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Radeczki Eszter (LCAUTN).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (723kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat_Radeczki Eszter Boglárka_LCAUTN_AÁ_2022.12.14..pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (38kB) |
|
PDF
Radeczki Eszter_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság akármerre járunk, mindenhol találkozunk különböző reklámokkal, mind online, mind offline. Szinte minden területen alkalmazzák a marketinget, mivel sikerrel akarják eladni termékeiket. Azonban tagadhatatlan, hogy az ilyen mennyiségű reklámnak már komoly társadalmi hatása van. Dolgozatom témáját nemcsak azért választottam, mert a reklám kereskedelem és marketing szakos hallgatóként kézenfekvő téma. A reklámok és annak hatásai már fiatal korom óta foglalkoztatnak. Sokszor, sokan alábecsülik a jelentőségét, pedig egy jól működő termék vagy szolgáltatás egyik alapja az szinte minden esetben a marketing.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | baby boom, generáció marketing, marketing, reklám, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |