Fekete Aliz (2023) A magyar e-kereskedelem és a tudatos bőrápolás kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Fekete Aliz_WBQT2C_A magyar e-kereskedelem és a tudatos bőrápolás kapcsolata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Elemzés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (258kB) |
|
PDF
Untitled document-5.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (36kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi években a tudatos bőrápolás egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban is, mindez észrevehetően formálja az online kínálatot, ugyanakkor, az offline kínálatot is. Annak érdekében, hogy a tudatos bőrápolás és a magyar e-kereskedelem kapcsolatának jellegzetes vonásait felderíthessem, kérdőíves felmérést végeztem, továbbá, mélyinterjúkat készítettem a magyar tudatos bőrápolási piac három aktív szereplőjével. Dolgozatomban megvizsgáltam, hogy milyen jelentősége van a generációs különbségeknek a bőrápolási cikkek online vásárlását illetően, valamint, hogy milyen szerepet töltenek be az egyes online tájékozódási források ugyanezen cikkek online vásárlásában. Arra is kerestem a választ, hogy a tudatos bőrápolás térhódítása milyen mértékben alapul az e-kereskedelem széles kínálatán, továbbá, kapcsolatot kerestem a tudatos bőrápolás és az egyéb cikkeket érintő online vásárlási hajlandóság között.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | skinfluencer, social media marketing, tartalommarketing, webáruház, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |