Miskolczi Adrián (2023) Az online marketing bevezetése egy tervező iroda gyakorlatába. Külkereskedelmi Kar.
PDF
MA BCL311 szakdog teljes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BÍRÁLAT_Dovák_Dániel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (30kB) |
|
PDF
Miskolczi Adrián_belső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a digitális marketing egy építész iroda életébe történő bevezetésének gyakorlatát mutatja be. Két fő hipotézisem, hogy az építőipari cégeknek van létjogosultsága a digitális marketing területén, illetve, hogy elérhető magasabb árbevétel a digitális marketing segítségével. A dolgozat két fő részből áll. Az első szakasz általánosságban mutatja be a digitális marketinget mint online eszközt, annak módszertanát, elemeit, eszközeit, előnyeit és hátrányait. A második szakasz az online marketing gyakorlati alkalmazását mutatja be egy példa építész irodán keresztül, az első lépéstől, elemzésektől egészen, a gyakorlati alkalmazásig és a konklúzió levonásáig.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, építőipar - építészet, gyakorlati alkalmazás, online marketing, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:52 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |