Az online marketing bevezetése egy tervező iroda gyakorlatába

Miskolczi Adrián (2023) Az online marketing bevezetése egy tervező iroda gyakorlatába. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of MA BCL311 szakdog teljes.pdf] PDF
MA BCL311 szakdog teljes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BÍRÁLAT_Dovák_Dániel.pdf] PDF
BÍRÁLAT_Dovák_Dániel.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (30kB)
[thumbnail of Miskolczi Adrián_belső bírálat.pdf] PDF
Miskolczi Adrián_belső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a digitális marketing egy építész iroda életébe történő bevezetésének gyakorlatát mutatja be. Két fő hipotézisem, hogy az építőipari cégeknek van létjogosultsága a digitális marketing területén, illetve, hogy elérhető magasabb árbevétel a digitális marketing segítségével. A dolgozat két fő részből áll. Az első szakasz általánosságban mutatja be a digitális marketinget mint online eszközt, annak módszertanát, elemeit, eszközeit, előnyeit és hátrányait. A második szakasz az online marketing gyakorlati alkalmazását mutatja be egy példa építész irodán keresztül, az első lépéstől, elemzésektől egészen, a gyakorlati alkalmazásig és a konklúzió levonásáig.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális marketing, építőipar - építészet, gyakorlati alkalmazás, online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet