Szokola Nóra (2023) Közösségi platformok szerepe az értékesítésben. Faculty of International Management and Business.
PDF
szakdolgozat_DPN4RM.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Hrabóczki József - Szokola Nóra szakdolgozat értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (111kB) |
|
PDF
Szokola Nóra 2022 december.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (841kB) |
Abstract
Korunk társadalma teljes mértékben az online térben működik és azon belül is egy igen jelentős szerepet töltenek be az online közösségi terek. A marketing szakemberek és vállalkozások részéről óriási hiba lenne, ha kiaknázatlanul hagynák ezt a lehetőséget, hiszen rengeteg potenciált rejt magában. Napjaink fogyasztói egyértelműen kedvelik és preferálják az online vásárlást, így fontos az, hogy erre lehetőséget biztosítsanak a vállalkozások. Továbbá fontos, hogy a legsokrétűbb és legkényelmesebb megoldásokat vehessék igénybe a vásárlás minden szakaszában. A közösségi oldalak használata hozzátartozik mindennapi megszokott életünkhöz. A közösségi média felhasználók tudják és elfogadták azt, hogy a vállalkozások reklámozásra használják ezeket a platformokat. Bármilyen típusú termékről is van szó lehetőséget kell biztosítaniuk a cégeknek arra, hogy megtalálhatók legyenek a lehető legtöbb platformon, kommunikáljanak és információkat osszanak meg magukról megnövelve ezzel az esélyét annak, hogy értékesítsenek.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | értékesítés, közösségi hálózatok, közösségi média, online értékesítés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Apr. 20. 13:52 |
Last Modified: | 2023. Apr. 20. 13:52 |
Actions (login required)
View Item |