Közösségi platformok szerepe az értékesítésben

Szokola Nóra (2023) Közösségi platformok szerepe az értékesítésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_DPN4RM.pdf] PDF
szakdolgozat_DPN4RM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Hrabóczki József - Szokola Nóra szakdolgozat értékelése.pdf] PDF
Hrabóczki József - Szokola Nóra szakdolgozat értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (111kB)
[thumbnail of Szokola Nóra 2022 december.pdf] PDF
Szokola Nóra 2022 december.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (841kB)

Absztrakt (kivonat)

Korunk társadalma teljes mértékben az online térben működik és azon belül is egy igen jelentős szerepet töltenek be az online közösségi terek. A marketing szakemberek és vállalkozások részéről óriási hiba lenne, ha kiaknázatlanul hagynák ezt a lehetőséget, hiszen rengeteg potenciált rejt magában. Napjaink fogyasztói egyértelműen kedvelik és preferálják az online vásárlást, így fontos az, hogy erre lehetőséget biztosítsanak a vállalkozások. Továbbá fontos, hogy a legsokrétűbb és legkényelmesebb megoldásokat vehessék igénybe a vásárlás minden szakaszában. A közösségi oldalak használata hozzátartozik mindennapi megszokott életünkhöz. A közösségi média felhasználók tudják és elfogadták azt, hogy a vállalkozások reklámozásra használják ezeket a platformokat. Bármilyen típusú termékről is van szó lehetőséget kell biztosítaniuk a cégeknek arra, hogy megtalálhatók legyenek a lehető legtöbb platformon, kommunikáljanak és információkat osszanak meg magukról megnövelve ezzel az esélyét annak, hogy értékesítsenek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hrabóczki József
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szabóné Nagy Judit
Belső
Mesteroktató; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, közösségi hálózatok, közösségi média, online értékesítés, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet