Szokola Nóra (2023) Közösségi platformok szerepe az értékesítésben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat_DPN4RM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Hrabóczki József - Szokola Nóra szakdolgozat értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (111kB) |
|
PDF
Szokola Nóra 2022 december.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (841kB) |
Absztrakt (kivonat)
Korunk társadalma teljes mértékben az online térben működik és azon belül is egy igen jelentős szerepet töltenek be az online közösségi terek. A marketing szakemberek és vállalkozások részéről óriási hiba lenne, ha kiaknázatlanul hagynák ezt a lehetőséget, hiszen rengeteg potenciált rejt magában. Napjaink fogyasztói egyértelműen kedvelik és preferálják az online vásárlást, így fontos az, hogy erre lehetőséget biztosítsanak a vállalkozások. Továbbá fontos, hogy a legsokrétűbb és legkényelmesebb megoldásokat vehessék igénybe a vásárlás minden szakaszában. A közösségi oldalak használata hozzátartozik mindennapi megszokott életünkhöz. A közösségi média felhasználók tudják és elfogadták azt, hogy a vállalkozások reklámozásra használják ezeket a platformokat. Bármilyen típusú termékről is van szó lehetőséget kell biztosítaniuk a cégeknek arra, hogy megtalálhatók legyenek a lehető legtöbb platformon, kommunikáljanak és információkat osszanak meg magukról megnövelve ezzel az esélyét annak, hogy értékesítsenek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, közösségi hálózatok, közösségi média, online értékesítés, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:52 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |