Iring Janka Sára (2023) Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Iring_Janka_Sára_PJ70M7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Biralat_Iring_Janka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
2022-12-16 14.00.10.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a filmek, fő fókuszban a hollywoodi blockbusterek marketingkommunikációs módszereit, átfogó ismereteket alkossak a filmiparról, mint ágazatról, és betekintést nyújtsak a filmek valódi sikerének titkába. A gyártók és a forgalmazók módszereit megvizsgálva keresem a választ arra, hogy mely reklámozási eszközök bizonyulnak a leghatékonyabbnak. Kutatásomban előtérbe kerül a fogyasztói motiváció, tudatosság és befolyásolhatóság. Továbbá, dolgozatomban kitérek a streaming szolgáltatók divatosságára és az egyes marketingkommunikációs csatornák effektív használatára filmek népszerűsítése esetén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | filmgyártás, filmipar, kommunikáció, kommunikációs csatornák, marketing terv, nagyvállalatok, nemzetközi marketing, termékstratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:52 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |