Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében

Iring Janka Sára (2023) Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Iring_Janka_Sára_PJ70M7.pdf] PDF
Iring_Janka_Sára_PJ70M7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Biralat_Iring_Janka.pdf] PDF
Biralat_Iring_Janka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of 2022-12-16 14.00.10.pdf] PDF
2022-12-16 14.00.10.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a filmek, fő fókuszban a hollywoodi blockbusterek marketingkommunikációs módszereit, átfogó ismereteket alkossak a filmiparról, mint ágazatról, és betekintést nyújtsak a filmek valódi sikerének titkába. A gyártók és a forgalmazók módszereit megvizsgálva keresem a választ arra, hogy mely reklámozási eszközök bizonyulnak a leghatékonyabbnak. Kutatásomban előtérbe kerül a fogyasztói motiváció, tudatosság és befolyásolhatóság. Továbbá, dolgozatomban kitérek a streaming szolgáltatók divatosságára és az egyes marketingkommunikációs csatornák effektív használatára filmek népszerűsítése esetén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: filmgyártás, filmipar, kommunikáció, kommunikációs csatornák, marketing terv, nagyvállalatok, nemzetközi marketing, termékstratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet