A Villányi borvidék marketingtevékenysége

Szabó Evelin (2023) A Villányi borvidék marketingtevékenysége. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kérdőív.7z] ["document_typename_application/x-7z-compressed" not defined]
Kérdőív.7z
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (69kB)
[thumbnail of Szabó Evelin_külső bírálat.pdf] PDF
Szabó Evelin_külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (919kB)
[thumbnail of Szabó Evelin.pdf] PDF
Szabó Evelin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (777kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy melyek a Villányi Borvidék marketingtevékenységeinek jellemzői a borok értékesítése és a borturizmus területén, hogy hogyan ítélik meg a fogyasztók a Villányi Borvidéket, valamint, hogy milyen lehetőségei vannak Hipotézisek: H1: A Villányi Borvidék borai kedveltebbek a férfi fogyasztók körében, mint a női fogyasztók körében. H2: A bor kiválasztása során a legfontosabb tényező a minőség. H3: A magasabb végzettségű válaszadók gyakrabban járnak borkóstolókra. H4: A 30 év alatti fogyasztók nagyobb arányban vesznek részt borfesztiválokon, mint a 30 év felettiek. Tervezett felépítés: 1.     Bevezetés 2.     Szakirodalmi áttekintés Bormarketing definíciója és szintjeiA bor, mint márkaBormarketing eszközeiA fogyasztók jellemzőiÉrtékesítési lehetőségekA bormarketing és a borturizmus 3.     A Villányi BorvidékA borvidék bemutatásaA borvidék borainak bemutatásaA borturizmusA Villányi Borvidék SWOT analíziseKutatásmódszertanPrimer kutatás eredményeinek ismertetése 6.     Hipotézisek tesztelése, következtetések 7.     Befejezés

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bormarketing, borturizmus, hipotézis, marketingstratégia, primer vizsgálatok, SWOT-elemzés, Villány
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:52
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet