A gyümölcsben rejlő titok: A pálinka rendezvények marketingje

El-Zein Marjam (2012) A gyümölcsben rejlő titok: A pálinka rendezvények marketingje. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15771.pdf] PDF
D_15771.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Pálinkamarketing, Pálinkafesztivál
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 19. 12:15
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 19. 12:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet