A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások vállalati stratégiájának bemutatása a Kiss-Firka Kft. példáján keresztül

Kiss Katalin (2012) A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások vállalati stratégiájának bemutatása a Kiss-Firka Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15828.pdf] PDF
D_15828.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (559kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kis- és középvállalkozások, Vállalati stratégia, SWOT elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 14. 09:12
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 14. 09:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet