Új módszerek a marketingkommunikációban: Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon

Mogyorósi Eszter (2012) Új módszerek a marketingkommunikációban: Az M&M's vállalat megjelenése a közösségi médiában a hazai és külföldi piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15881.pdf] PDF
D_15881.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Közösségi marketing, M&M
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 24. 08:26
Utolsó módosítás: 2023. Már. 24. 08:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet