Samu Itoumbou Andre Michel (2022) International Business Relations In Times Of Crisis. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Andre Itoumbou_Business relations in times of crisis_Scietific writing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (422kB) |
|
PDF
Andre Itoumbou_Resume_2022_template.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (14kB) |
|
PDF
Paper_evaluation_form_2022_Andre Itoumbou.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (151kB) |
|
PDF
Final Paper Evaluation Form - Itoumbou.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (106kB) |
Absztrakt (kivonat)
Crises like the Covid-19 pandemic can cause drastic shifts in supply and demand, endangering the livelihood of businesses, requiring companies to take drastic measures with immediate effect. Lockdowns and social distancing pushed forward digitalization, not only changing the way we work but also disrupting several industries, bringing about uncertainty throughout the economy. Especially when shifting business communication entirely to digital channels, keeping personal contact with employees, partners and customers becomes a challenge. In these times change management helps to overcome the challenges of upheaval while maintaining close relationships with stakeholders. While the characteristics of relationship management in the future work environment remains uncertain, it can be expected that companies will keep hybrid working environments at least partially.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:30 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |