Monteiro Guerra Silva Isabella (2022) a tool of the south korean effective branding - a comparative study with brazil, hungary, and türkiye. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
a tool of the south korean effective branding - a comparative study with brazil, hungary, and türkiye.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
tdk-resume_hatice-isabella.docx (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (68kB) |
|
PDF
Paper evaluation form 2022 SSA Branding.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
S_Korea_2022_eval_KP.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Ciftcioglu.Paper_evaluation_form_2022.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (112kB) |
Absztrakt (kivonat)
This paper is focused on the importance and the influence of Korean Cultural Centres, Sejong Institutes and Korean Trade-Investment Promotion Agency in different countries, analysing how those agencies changed the economic relations between South Korea and the selected countries, those being Brazil, Hungary and, Türkiye. The analysis presents different graphics related to economic relations, usage of social media and which media are more used in each country. In addition, this research shows important concepts developed in the last decades and the change in the used strategies of Soft Power.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi tanulmányok (angol)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Brazília, diplomácia, Korea, Magyarország, Törökország |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |