Molnár Vivien (2022) Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
TDK dolgozat_PKSPK8_pszk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Molnár_Vivien_PSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (101kB) |
|
PDF
Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (87kB) |
|
PDF
TDK dolgozat_PKSPK8_pszk_bírálat_mp.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (131kB) |
Absztrakt (kivonat)
22 éves vagyok, a napjaim nagy részét különböző média felületeken töltöm. Sokszor elgondolkozom, ahogy a bejegyzéseket nézem, hogy az influencer marketing mekkora hatással is lehet egy-egy generációs szegmens világszemléletére. A sok luxus és csillogás gyakran vonzza a fiatalokat, amit a környezetemben is erősen érzékelek. Mivel az influencerkedés tényleges szakmává vált az évek során, így az sem meglepő, hogy egyre több ifjonc szeretne ezen a területen elhelyezkedni. TDK dolgozatomban az Y és Z generáción keresztül kívánom megvizsgálni, hogy ezen fajta marketing típus mennyire van befolyással az ő gondolkodásmódjukra, illetve a munkaképükre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Üzleti Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, influencer marketing, közösségi média, munka, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |