Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára

Molnár Vivien (2022) Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of TDK dolgozat_PKSPK8_pszk.pdf] PDF
TDK dolgozat_PKSPK8_pszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Molnár_Vivien_PSZK.pdf] PDF
Molnár_Vivien_PSZK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (101kB)
[thumbnail of Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf] PDF
Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (87kB)
[thumbnail of TDK dolgozat_PKSPK8_pszk_bírálat_mp.pdf] PDF
TDK dolgozat_PKSPK8_pszk_bírálat_mp.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (131kB)

Absztrakt (kivonat)

22 éves vagyok, a napjaim nagy részét különböző média felületeken töltöm. Sokszor elgondolkozom, ahogy a bejegyzéseket nézem, hogy az influencer marketing mekkora hatással is lehet egy-egy generációs szegmens világszemléletére. A sok luxus és csillogás gyakran vonzza a fiatalokat, amit a környezetemben is erősen érzékelek. Mivel az influencerkedés tényleges szakmává vált az évek során, így az sem meglepő, hogy egyre több ifjonc szeretne ezen a területen elhelyezkedni. TDK dolgozatomban az Y és Z generáción keresztül kívánom megvizsgálni, hogy ezen fajta marketing típus mennyire van befolyással az ő gondolkodásmódjukra, illetve a munkaképükre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Üzleti Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: digitalizáció, influencer marketing, közösségi média, munka, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 23. 15:29
Utolsó módosítás: 2023. Már. 23. 15:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet