Marketing-automatizálás alkalmazása a Magyar Cetelem Bank Zrt.-nél

Jeszenszki Katinka (2014) Marketing-automatizálás alkalmazása a Magyar Cetelem Bank Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Jeszenszki_Katinka_FA992F.pdf] PDF
Jeszenszki_Katinka_FA992F.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (496kB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes.pdf] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (183kB)
[thumbnail of Jeszenszki_Katinka_mélyinterjú_leiratok.pdf] PDF
Jeszenszki_Katinka_mélyinterjú_leiratok.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (959kB)
[thumbnail of Jeszenszki_Katinka_mélyinterjú_hanganyagok.rar] Archive (RAR)
Jeszenszki_Katinka_mélyinterjú_hanganyagok.rar
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (311MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a marketing-automatizálás kérdéskörével foglalkozik a Magyar Cetelem Bank Zrt. esetében. Egy ilyen szoftver feladata a direkt marketing kampányok hatékonyságának fejlesztése, mind az előkészítés, mind a végrehajtás, mind a hatékonyságelemzés szintjén. A szoftver bevezetése egy vállalat életébe, újfajta szemléletmódot is hordoz magában, amelynek a központjában a perszonalizáció tárgyköre áll. Ennek elérésére próbál megoldást nyújtani a marketing-automatizálása. A dolgozat célja, hogy a marketing-automatizálás segítségével a jelenleginél hatékonyabb direktmarketing-stratégia jöjjön a Magyar Cetelem Bank Zrt. számára. A Cetelem bank a francia BNP Paribas csoport tagja, lassan húsz éve kínál lakossági hitelezést Magyarországon. A szakmai gyakorlati idő alatt CRM elemző gyakornokként dolgoztam itt, ahol sok mindent tanulhattam a cég működéséről és így sikerei mellett, nehézségeiről is. A dolgozat központi eleme a CRM osztály munkájának hatékonyságára irányul. A dolgozat során végrehajtott kutatások eredményeiből kiderül, hogy a marketing-automatizálás a munkafolyamatok megkönnyítésével és az ügyfelek egyedi igényeinek kielégítésével hatékony direktmarketing-stratégiát biztosít a Magyar Cetelem Bank Zrt. számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing-automatizálás, Cetelem Bank Zrt., Esettanulmány
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:13
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 09. 08:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet