Jeszenszki Katinka (2014) Marketing-automatizálás alkalmazása a Magyar Cetelem Bank Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Jeszenszki_Katinka_FA992F.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (496kB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (183kB) |
|
PDF
Jeszenszki_Katinka_mélyinterjú_leiratok.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (959kB) |
|
Archive (RAR)
Jeszenszki_Katinka_mélyinterjú_hanganyagok.rar Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (311MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a marketing-automatizálás kérdéskörével foglalkozik a Magyar Cetelem Bank Zrt. esetében. Egy ilyen szoftver feladata a direkt marketing kampányok hatékonyságának fejlesztése, mind az előkészítés, mind a végrehajtás, mind a hatékonyságelemzés szintjén. A szoftver bevezetése egy vállalat életébe, újfajta szemléletmódot is hordoz magában, amelynek a központjában a perszonalizáció tárgyköre áll. Ennek elérésére próbál megoldást nyújtani a marketing-automatizálása. A dolgozat célja, hogy a marketing-automatizálás segítségével a jelenleginél hatékonyabb direktmarketing-stratégia jöjjön a Magyar Cetelem Bank Zrt. számára. A Cetelem bank a francia BNP Paribas csoport tagja, lassan húsz éve kínál lakossági hitelezést Magyarországon. A szakmai gyakorlati idő alatt CRM elemző gyakornokként dolgoztam itt, ahol sok mindent tanulhattam a cég működéséről és így sikerei mellett, nehézségeiről is. A dolgozat központi eleme a CRM osztály munkájának hatékonyságára irányul. A dolgozat során végrehajtott kutatások eredményeiből kiderül, hogy a marketing-automatizálás a munkafolyamatok megkönnyítésével és az ügyfelek egyedi igényeinek kielégítésével hatékony direktmarketing-stratégiát biztosít a Magyar Cetelem Bank Zrt. számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing-automatizálás, Cetelem Bank Zrt., Esettanulmány |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:13 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 09. 08:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |