Krima Viktória (2022) A magyar KKV szektor lehetőségeinek elemzése egy kézműves palacsinta készítésére szakosodott kisvállalkozás termékértékesítési és marketing stratégiájának bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Huszka_Krima_KKK_TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (687kB) |
|
PDF
Huszka_Krima_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (97kB) |
|
PDF
Huszka_Krima_TDK_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (126kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Huszka_Krima.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (440kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásunk során a magyar kisvállalkozók helyzetét, alkalmazott marketing stratégiáikat, eladásmenedzsmentjüket mértük fel. Megvizsgáltuk az aktuális problémákat és veszélyeket a magyar kisvállalkozásokra fókuszálva, így a kézműves termékeket gyártó cégek lehetőségeit a jelenlegi helyzetben. Elemzésünket egy kézműves palacsinta készítésre szakosodott kisvállalkozás tevékenységén keresztül végeztük. Feltérképeztük az étterem honlapját, így az interneten található adatok alapján elvégeztük el a cég elemzését a következő szempontok szerint: a cég kommunikációja, termékpalettája, a termékek ára, elérhetősége, az alkalmazott marketing- és termékértékítési stratégiák. Felkerestük a vállalkozás tulajdonosát, aki és egy interjú keretein belül segített elvégezni egy SWOT analízist, hogy pontos képet adhassunk kutatásunk során a cégről. Ezáltal elemeztük a vállalkozás jelenlegi piaci helyzetét majd felmértük a célcsoportot. Kutatásunkat összevetve javaslatot tettünk a vállalkozás további lehetőségeire eladásmenedzsment és marketing szempontból.Elemzésünk szerint nagy lehetőség van a 40-es Palacsintázó vállalkozás számára. Javaslatainkat figyelembe véve bővülhetne a vevőkör, több követőre tehetnének szert. Kijelenthetjük, hogy ez a kisvállalkozás több, mint egy feltörekvő cég, hiszen már kialakította saját vevőkörét, különleges imázst épített fel az évek alatt. A piaci réseket kihasználva a weboldalukat és közösségi média jelenlétüket is fejlesztve tovább növelhetnék profitjukat és kiépíthetnének egy még nagyobb közösséget.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | eladásmenedzsment, javaslatok, kézműves, kisvállalkozások, marketing, marketing stratégia, palacsintázó, piaci helyzet, versenytársak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |