A magyar KKV szektor lehetőségeinek elemzése egy kézműves palacsinta készítésére szakosodott kisvállalkozás termékértékesítési és marketing stratégiájának bemutatásán keresztül

Krima Viktória (2022) A magyar KKV szektor lehetőségeinek elemzése egy kézműves palacsinta készítésére szakosodott kisvállalkozás termékértékesítési és marketing stratégiájának bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Huszka_Krima_KKK_TDK.pdf] PDF
Huszka_Krima_KKK_TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (687kB)
[thumbnail of Huszka_Krima_KKK.pdf] PDF
Huszka_Krima_KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (97kB)
[thumbnail of Huszka_Krima_TDK_bírálat.pdf] PDF
Huszka_Krima_TDK_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (126kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Huszka_Krima.pdf] PDF
Bírálati lap_Huszka_Krima.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (440kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásunk során a magyar kisvállalkozók helyzetét, alkalmazott marketing stratégiáikat, eladásmenedzsmentjüket mértük fel. Megvizsgáltuk az aktuális problémákat és veszélyeket a magyar kisvállalkozásokra fókuszálva, így a kézműves termékeket gyártó cégek lehetőségeit a jelenlegi helyzetben. Elemzésünket egy kézműves palacsinta készítésre szakosodott kisvállalkozás tevékenységén keresztül végeztük. Feltérképeztük az étterem honlapját, így az interneten található adatok alapján elvégeztük el a cég elemzését a következő szempontok szerint: a cég kommunikációja, termékpalettája, a termékek ára, elérhetősége, az alkalmazott marketing- és termékértékítési stratégiák. Felkerestük a vállalkozás tulajdonosát, aki és egy interjú keretein belül segített elvégezni egy SWOT analízist, hogy pontos képet adhassunk kutatásunk során a cégről. Ezáltal elemeztük a vállalkozás jelenlegi piaci helyzetét majd felmértük a célcsoportot. Kutatásunkat összevetve javaslatot tettünk a vállalkozás további lehetőségeire eladásmenedzsment és marketing szempontból.Elemzésünk szerint nagy lehetőség van a 40-es Palacsintázó vállalkozás számára. Javaslatainkat figyelembe véve bővülhetne a vevőkör, több követőre tehetnének szert. Kijelenthetjük, hogy ez a kisvállalkozás több, mint egy feltörekvő cég, hiszen már kialakította saját vevőkörét, különleges imázst épített fel az évek alatt. A piaci réseket kihasználva a weboldalukat és közösségi média jelenlétüket is fejlesztve tovább növelhetnék profitjukat és kiépíthetnének egy még nagyobb közösséget.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: eladásmenedzsment, javaslatok, kézműves, kisvállalkozások, marketing, marketing stratégia, palacsintázó, piaci helyzet, versenytársak
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 23. 15:28
Utolsó módosítás: 2023. Már. 23. 15:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet