Besenyő Flóra (2022) Marketingstratégia a szépségszalonok világában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
TDK_Rezümé_2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (104kB) |
|
PDF
Besenyő Flóra_Juhász Márk_Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (101kB) |
|
PDF
Dolgozat_biralati_lap_2022 tdk Besanyő Flóra és Juhász Márk.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
Absztrakt (kivonat)
Besenyő Flóra Konzulens: 5. aktív félév Dr. Kovács Ildikó Kereskedelem és marketing egyetemi docens BGE KKK BGE KKK Juhász Márk 2. aktív félév Kereskedelem és marketing BGE KKK Marketingstratégia a szépségszalonok világában Jelen dolgozatunkban az újonnan nyílt, Budapest 14.kerületében lévő Beauty & Art Studio szépségszalon közelében található versenytársait vizsgáljuk online marketingstratégiájuk tekintetében. Továbbá feltárjuk a szépségipari szolgáltatások iránt érdeklődők fogyasztói igényeit a webes megjelenést-, funkciókat- és kommunikációt illetően, valamint véleményüket a versenytársakról. Ezen információkkal célunk egy átfogó képet kapni a szépségszalonok jelenlegi online megjelenéséről és a fogyasztók igényeiről, valamint egy piaci rés megtalálása, mellyel megalkothatjuk javaslatainkat a Beauty & Art Studio marketingstratégiájára. Dolgozatunkban első sorban a következő kutatási kérdésekre keressük a választ: · Kik a Beauty & Art Studio versenytársai · Milyen online marketingstratégiát folytatnak a Beauty & Art Studio versenytársai · Kik a szépségszalonok- és a Beauty & Art Studio célcsoportjai · Mik a jelenlegi fogyasztói igények a szépségszalonokban lévő online marketinget illetően · Milyen piaci rés van, melyet a Beauty & Art Studio betölthetne A kérdések megválaszolásához több szemszögből is megvizsgáltuk a témát. Így módszertanunkban elsőként a témában található szakirodalomnak néztünk utána, majd megfigyeltük a Beauty & Art Studio versenytársainak online jelenlétét (weboldal, közösségi média platformok, hirdetések), melyhez létrehoztunk egy saját ellenőrző listát, mely alapján vizsgálodhattunk. Ezt követően mélyinterjút készítettünk két szépségszalon tulajdonossal, majd végül, de nem utolsó sorban online kérdőív segítségével felmértük a jelenlegi fogyasztói igényeket a témában. Kutatási kérdéseinkre adott válaszaink alapján, megtudtuk a Beauty & Art Studio közelében található versenytársak marketingstratégiáját, valamint a Magyarországon található, jelenlegi fogyasztói igényeket a szépségszalonok online megjelenését illetően. Kutatásunk eredményeként pedig olyan javaslatokat fogalmaztunk meg a Beauty & Art Studio marketingstratégiáját illetően, mellyel hosszútávon is piacképes maradhat versenytársai környezetében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények megismerése, fogyasztói szokások, marketingkutatás, marketingstratégiák, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |