A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai

Szőcs Dorottya (2022) A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szocs_Dorottya_TDK_v2.pdf] PDF
Szocs_Dorottya_TDK_v2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szocs_Dorottya_KKK_rezume.pdf] PDF
Szocs_Dorottya_KKK_rezume.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (194kB)
[thumbnail of Szőcs Dorottya_bírálat (1).pdf] PDF
Szőcs Dorottya_bírálat (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (422kB)
[thumbnail of SzocsDorottya.Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf] PDF
SzocsDorottya.Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (243kB)

Absztrakt (kivonat)

Számomra sok érdekességet rejt ezen téma feldolgozása. Egy diákszervezet által rendezett kerekasztal beszélgetés keretein belül találkoztam a szex edukáció téma boncolgatásával. Az előadás hallgatása során fogalmazódott meg bennem, hogy erről a témakörről szeretném írni a dolgozatomat. Fontos kérdésnek tartom a mai társadalomba a szexshopba betérő emberek megítélését és izgalmas téma a felnőtt szexuális segédeszközt árusító üzletek hirdetési szabályozásai ez által lehetőségeinek vizsgálata. Dolgozatom megírása során szeretném ezeket az aspektusait a szexualitás témájának feltárni. Fontos tisztázni a szexualitás szó értelmezését, ugyanis a törvényi szabályozások a hirdetések megjelenítését ehhez a szóhoz kötik. A vizsgálataim során szeretném feltárni a Vágyaim.hu üzlet gazdasági és piaci elhelyezkedését, illetve marketingmegjelenéseik részletes ismertetését. Magyarországon még nem annyira elterjedt a szexuális edukáció, illetve ezen üzletek vásárlásainak normalizálódása. Külföldön sokkal könnyedebben kezelik az emberek ezt a témát, mindezzel szemben hazánkban félnek ezen üzletek látogatásától. Nyilvánvalóan ennek a félelemnek egy társadalmi nyomás és elvárás által meghatározott érzése van, de ezt a mai világban úgy gondolom, hogy nem így kellene kezelni, változtatni kellene az embereknek ezen a gondolkodáson. Mindemellett a fiatalok körében kellően felkapott ezen termékek választéka. A saját baráti körömet látva és hallva, nincsenek elzárkózva a vásárlástól, illetve a termékek használatától. Legyen szó a legegyszerűbb társasjátéktól melynek szexuális vonatkozása van, a nehezebben elfogadott szexuális segédeszközökön át. A marketing szempontjából, fontosnak tartom vizsgálni az adott szegmens megjelenéseit, hirdetési lehetőségeit és ezeknek a hatásait a fogyasztókra. A mai rohanó világ teljesen átformálta a társadalmat, mely által sokkal nyitottabbak lettünk és vágyunk a megismerés tényére. Nyilvánvalóan a nemek közötti érdeklődés vágya is megosztó, a figyelmük különböző kategóriákat érint. Azt is fontosnak tartom, hogy ezen generációk érzelmi viszonyulásait és vásárlási sajátosságait megismerhessem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: piacelemzés, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 23. 15:28
Utolsó módosítás: 2023. Már. 23. 15:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet