Szőcs Dorottya (2022) A Vágyaim.hu szexshop piaci helyzete és marketing vonatkozásai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Szocs_Dorottya_TDK_v2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szocs_Dorottya_KKK_rezume.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (194kB) |
|
PDF
Szőcs Dorottya_bírálat (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
|
PDF
SzocsDorottya.Dolgozat_biralati_lap_2022.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (243kB) |
Absztrakt (kivonat)
Számomra sok érdekességet rejt ezen téma feldolgozása. Egy diákszervezet által rendezett kerekasztal beszélgetés keretein belül találkoztam a szex edukáció téma boncolgatásával. Az előadás hallgatása során fogalmazódott meg bennem, hogy erről a témakörről szeretném írni a dolgozatomat. Fontos kérdésnek tartom a mai társadalomba a szexshopba betérő emberek megítélését és izgalmas téma a felnőtt szexuális segédeszközt árusító üzletek hirdetési szabályozásai ez által lehetőségeinek vizsgálata. Dolgozatom megírása során szeretném ezeket az aspektusait a szexualitás témájának feltárni. Fontos tisztázni a szexualitás szó értelmezését, ugyanis a törvényi szabályozások a hirdetések megjelenítését ehhez a szóhoz kötik. A vizsgálataim során szeretném feltárni a Vágyaim.hu üzlet gazdasági és piaci elhelyezkedését, illetve marketingmegjelenéseik részletes ismertetését. Magyarországon még nem annyira elterjedt a szexuális edukáció, illetve ezen üzletek vásárlásainak normalizálódása. Külföldön sokkal könnyedebben kezelik az emberek ezt a témát, mindezzel szemben hazánkban félnek ezen üzletek látogatásától. Nyilvánvalóan ennek a félelemnek egy társadalmi nyomás és elvárás által meghatározott érzése van, de ezt a mai világban úgy gondolom, hogy nem így kellene kezelni, változtatni kellene az embereknek ezen a gondolkodáson. Mindemellett a fiatalok körében kellően felkapott ezen termékek választéka. A saját baráti körömet látva és hallva, nincsenek elzárkózva a vásárlástól, illetve a termékek használatától. Legyen szó a legegyszerűbb társasjátéktól melynek szexuális vonatkozása van, a nehezebben elfogadott szexuális segédeszközökön át. A marketing szempontjából, fontosnak tartom vizsgálni az adott szegmens megjelenéseit, hirdetési lehetőségeit és ezeknek a hatásait a fogyasztókra. A mai rohanó világ teljesen átformálta a társadalmat, mely által sokkal nyitottabbak lettünk és vágyunk a megismerés tényére. Nyilvánvalóan a nemek közötti érdeklődés vágya is megosztó, a figyelmük különböző kategóriákat érint. Azt is fontosnak tartom, hogy ezen generációk érzelmi viszonyulásait és vásárlási sajátosságait megismerhessem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | piacelemzés, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |