Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?

Fodor Klaudia (2022) Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of TDK.pdf] PDF
TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of TDK_Melléklet.pdf] PDF
TDK_Melléklet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Rezumé.pdf] PDF
Rezumé.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (207kB)
[thumbnail of TDK_biralat_Fodor_Klaudia.pdf] PDF
TDK_biralat_Fodor_Klaudia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (90kB)
[thumbnail of Fodor Klaudia.pdf] PDF
Fodor Klaudia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (115kB)

Absztrakt (kivonat)

A történelem során az embereknek mindig is fontos volt a különböző társadalmi ideáloknak való megfelelés. Az utóbbi évtizedekben a bőr szépsége mellett egyre inkább előtérbe került a bőr ápoltsága, egészsége, természetessége is. Az internet széleskörű elterjedésével a social média felületek megjelenésével olyan platformok alakultak, amelyekben a társadalom azonos érdeklődésű tagjai online csoportokba szerveződve kommunikálni tudnak. A fent említett kettő trend elkerülhetetlen módon összeért, olyan közösségi média online csoportok formájában, amelyek a szépségápolási termékekkel foglalkoznak. Ezen dolgozat azon Facebook csoportokban fellelhető fogyasztói magatartásokat és a vásárlói élmények, visszacsatolások mechanizmusainak működését vizsgálja, amelyek a szépségápolási termékekkel foglalkoznak. Az eredmények alapján a kutatás arra is választ keres, hogy a fent említett termék csoportokat miért vásárolják meg. A lehetséges okok között felmerülhet a környezetvédelmi, egészségtudatossági szempontok és a másik vásárló által leírt elégedett vélemény miatt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: bizalom, Facebook befolyása, Facebook csoport, szépségápolás, vásárlói elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 23. 15:27
Utolsó módosítás: 2023. Már. 23. 15:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet