Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?

Bernáth Odett (2022) Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bernáth Odett TDK Dolgozat .pdf] PDF
Bernáth Odett TDK Dolgozat .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (609kB)
[thumbnail of Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja? - rezümé.pdf] PDF
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja? - rezümé.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (156kB)
[thumbnail of 2022. TDK Bernath.pdf] PDF
2022. TDK Bernath.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (79kB)
[thumbnail of Bernath.Odett_Biralati_lap_ML.pdf] PDF
Bernath.Odett_Biralati_lap_ML.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (678kB)

Absztrakt (kivonat)

MIÉRT LESZ ELADHATÓBB, HA ODETT AJÁNLJA Bernáth Odett vagyok, a Budapest Gazdasági Egyetem másodéves hallgatója. Egyetemi tanulmányaim mellett tartalomkészítőként is tevékenykedem a social médiában, olyan platformokon, mint a TikTok és az Instagram, ahol összesen már több, mint 400.000 ember követi a mindennapjaim. Emellett elindítottam saját webshopomat is, awww.fittodett.hu oldalt. Tinédzserként kezdtem el fényképeket és videókat gyártani ezekre az oldalakra, 13 éves voltam, amikor regisztráltam és azóta nagyon tudatosan építem a követői bázisomat. Közel 7 éve dolgozom azon, hogy ezt elérjem, egyetlen napot sem hagytam ki, minden nap megjelentem, posztoltam követőim számára.Kiskorom óta az volt a célom, hogy ismertté váljak, hogy az emberek megismerjék a nevemet és tudtam, hogy ehhez a közösségi médiában kell aktívan megjelennem. A folytonos, tudatos posztolásnak köszönhetően mára már én is azok közé az influenszerek közé tartozom, akikre régebbenpéldaképként tekintettem. Számos céggel dolgoztam, és dolgozom is együtt jelenleg, akiknek tartalmakat készítek az oldalaimra. Teljesen egyedül, mindenféle segítség nélkül tanultam bele ebbe a szakmába, semmilyen támogatásom nem volt, mindent magam tapasztaltam meg. A rengeteg munka és tapasztalatgyűjtés során sikerült a jelenlegi, közel félmilliós követőtáboromat felépítenem. A tartalomgyártás számomra egyáltalán nem megterhelő, kimondottan élvezem, ezért is választottam ehhez közel álló témát a tavalyi és a mostani TDK dolgozatom megírásához is. Mivel nagyon közel áll hozzám a self-marketing, hiszen ez az alapja az influenszer-létnek, testhezállónak találom ezt a témát, valamint szeretnék egy kis betekintést adni a TDK dolgozatomat olvasóknak.Dolgozatom megírásához olyan kutatásokat végzek, melyek a későbbiekben segíteni fogják saját munkámat is, illetve egy visszaigazolást adnak majd a jelenlegi tevékenységemről. Ezen felül az influenszerek jelenségét, hatását és munkásságát fogom megvizsgálni, melyek a vásárlókat és azok döntéseit nagy mértékben befolyásolják. A ,,Miért lesz eladhatóbb, ha Odett ajánlja ” kérdésre saját social média platformjaim elemzésével, kutatómunkával, illetve egy partner cég közreműködésével fogok választ adni. Célom, hogy ezzel a dolgozattal és kutatással az influenszer tevékenységemet tovább fejlesszem, és egy még magasabb szintre jussak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: fogyasztás, internetmarketing, marketing, online marketing, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 23. 15:26
Utolsó módosítás: 2023. Már. 23. 15:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet