Bernáth Odett (2022) Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Bernáth Odett TDK Dolgozat .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (609kB) |
|
PDF
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja? - rezümé.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
|
PDF
2022. TDK Bernath.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (79kB) |
|
PDF
Bernath.Odett_Biralati_lap_ML.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (678kB) |
Absztrakt (kivonat)
MIÉRT LESZ ELADHATÓBB, HA ODETT AJÁNLJA Bernáth Odett vagyok, a Budapest Gazdasági Egyetem másodéves hallgatója. Egyetemi tanulmányaim mellett tartalomkészítőként is tevékenykedem a social médiában, olyan platformokon, mint a TikTok és az Instagram, ahol összesen már több, mint 400.000 ember követi a mindennapjaim. Emellett elindítottam saját webshopomat is, awww.fittodett.hu oldalt. Tinédzserként kezdtem el fényképeket és videókat gyártani ezekre az oldalakra, 13 éves voltam, amikor regisztráltam és azóta nagyon tudatosan építem a követői bázisomat. Közel 7 éve dolgozom azon, hogy ezt elérjem, egyetlen napot sem hagytam ki, minden nap megjelentem, posztoltam követőim számára.Kiskorom óta az volt a célom, hogy ismertté váljak, hogy az emberek megismerjék a nevemet és tudtam, hogy ehhez a közösségi médiában kell aktívan megjelennem. A folytonos, tudatos posztolásnak köszönhetően mára már én is azok közé az influenszerek közé tartozom, akikre régebbenpéldaképként tekintettem. Számos céggel dolgoztam, és dolgozom is együtt jelenleg, akiknek tartalmakat készítek az oldalaimra. Teljesen egyedül, mindenféle segítség nélkül tanultam bele ebbe a szakmába, semmilyen támogatásom nem volt, mindent magam tapasztaltam meg. A rengeteg munka és tapasztalatgyűjtés során sikerült a jelenlegi, közel félmilliós követőtáboromat felépítenem. A tartalomgyártás számomra egyáltalán nem megterhelő, kimondottan élvezem, ezért is választottam ehhez közel álló témát a tavalyi és a mostani TDK dolgozatom megírásához is. Mivel nagyon közel áll hozzám a self-marketing, hiszen ez az alapja az influenszer-létnek, testhezállónak találom ezt a témát, valamint szeretnék egy kis betekintést adni a TDK dolgozatomat olvasóknak.Dolgozatom megírásához olyan kutatásokat végzek, melyek a későbbiekben segíteni fogják saját munkámat is, illetve egy visszaigazolást adnak majd a jelenlegi tevékenységemről. Ezen felül az influenszerek jelenségét, hatását és munkásságát fogom megvizsgálni, melyek a vásárlókat és azok döntéseit nagy mértékben befolyásolják. A ,,Miért lesz eladhatóbb, ha Odett ajánlja ” kérdésre saját social média platformjaim elemzésével, kutatómunkával, illetve egy partner cég közreműködésével fogok választ adni. Célom, hogy ezzel a dolgozattal és kutatással az influenszer tevékenységemet tovább fejlesszem, és egy még magasabb szintre jussak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztás, internetmarketing, marketing, online marketing, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |