Rhorer Márk (2022) A Metallica zenei kommunikációja. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Metallica zenei kommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (171kB) |
|
PDF
Rhorer_Márk_KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (31kB) |
|
PDF
Dolgozat_biralati_lap_RhorerMárk_2022nov_pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
|
PDF
A Metallica zenei kommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mit lehet még tanulni a nagy öregektől Az ember alapvetően azt hinné, hogy egy ilyen régi vagy akár kiöregedett zenekartól már nem tudnák mit tanulni, ám ezt pár éve is sikeresen megcáfolták. Egymás után jöttek az újító megoldásokkal, ezekből akár inspirálódni is lehet a szakmán belülieknek. Ebben az írásban a zenekar történetében a híresebb PR tevékenységekről, marketing szempontból fontos image váltásokról szeretnék írni. Emellett ki térnék arra is, hogy milyen brandet sikerült felépíteniük az évek alatt és a gerillamarketingjébe is belemennék.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, média, promóció, public relations, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 23. 15:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 23. 15:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |