A jövőbe vezető út - A fenntarthatósági marketing beépítése a vállalati stratégiába

Szolnok Anna (2014) A jövőbe vezető út - A fenntarthatósági marketing beépítése a vállalati stratégiába. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szolnok Anna_A Jövőbe Vezető Út.pdf] PDF
Szolnok Anna_A Jövőbe Vezető Út.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fenntarthatósági marketing, Fenntarthatóság, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:13
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet