Várossy Kitty Judit (2022) Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témájaként a jelenlegi munkahelyem ügyfélkezelési osztályát mutatom be. Kutatásom során két módszert alkalmaztam, ezek a primer és a szekunder kutatás. Interjút készítettem cégünk marketing és üzletfejlesztési igazgatójával, ő által betekintést nyerhettem minden olyan folyamatba, ami a vevőkkel kapcsolatos. Legyen ez akár egy reklamáció, de vevői elégedettségben kimagaslóbbak voltunk szerencsére. Ennek bizonyításához készült is egy vevői elégedettség mérés kérdőív, melyet sok partnerünknek, különböző országokba küldtünk ki. Örömünkre szolgált, hogy nagy mértékben pozitív visszajelzéseket kaptunk.Összességében elmondhatom, hogy a sales-es kollégákkal töltött idők, amíg a munkámat készítettem nagyon tanulságosak és érdekesek voltak. Ez is egy olyan osztálya a cégnek, ahol folyamatosan fejlődésre és ötletelésre van szükség.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, gyógyszeripar, ügyfélkapcsolat, vásárlói elégedettség, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |