Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél

Várossy Kitty Judit (2022) Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél.pdf] PDF
Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témájaként a jelenlegi munkahelyem ügyfélkezelési osztályát mutatom be. Kutatásom során két módszert alkalmaztam, ezek a primer és a szekunder kutatás. Interjút készítettem cégünk marketing és üzletfejlesztési igazgatójával, ő által betekintést nyerhettem minden olyan folyamatba, ami a vevőkkel kapcsolatos. Legyen ez akár egy reklamáció, de vevői elégedettségben kimagaslóbbak voltunk szerencsére. Ennek bizonyításához készült is egy vevői elégedettség mérés kérdőív, melyet sok partnerünknek, különböző országokba küldtünk ki. Örömünkre szolgált, hogy nagy mértékben pozitív visszajelzéseket kaptunk.Összességében elmondhatom, hogy a sales-es kollégákkal töltött idők, amíg a munkámat készítettem nagyon tanulságosak és érdekesek voltak. Ez is egy olyan osztálya a cégnek, ahol folyamatosan fejlődésre és ötletelésre van szükség.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, gyógyszeripar, ügyfélkapcsolat, vásárlói elégedettség, vevőkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:34
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 19:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet