Szakács Botond (2023) A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Foszk_Szakács_Botond.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
PDF
Szakács Botond ÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (182kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kedves Olvasó/k!Projektdolgozatom során törekedtem arra,hogy az amiről személyem írt, az más számára is olvasható értelmezhető legyen.Én aki hellyel közel nap mint nap a borbárban vagy ahhoz közeli témában dolgozom, úgy gondoltam megpróbálom átadni dolgozatom során azokat a tapasztalatokat, nehézségeket,sikereket amiket a DiVino Csapata és jómagam átélt.Az elején betekintést nyerhet a DiVino Franchise életébe megalakulásába,maj ezután kicsit szűkítjük a Franchise-t a DiVino Bazilikára és a vele való együttműködő partnerek megismerésére, illetve a fő alkotó részeire, a tulajdonosokra az üzletvezetőkre, és nem utolsósorban a csapatra aki nap mint nap ezzel foglalkoznak.Bízom benne, hogy sikerül átadnom azokat a tapasztalatokat, amiket mi is meg tudtunk tanulni az évek során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bormarketing, fiatal vállalkozók, kereskedelem, modernizáció, online kommunikációelmélet |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:32 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |