A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása

Szakács Botond (2023) A DiVino borbár marketing tevékenységének bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Foszk_Szakács_Botond.pdf] PDF
Foszk_Szakács_Botond.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)
[thumbnail of Szakács Botond ÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf] PDF
Szakács Botond ÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (182kB)

Absztrakt (kivonat)

Kedves Olvasó/k!Projektdolgozatom során törekedtem arra,hogy az amiről személyem írt, az más számára is olvasható értelmezhető legyen.Én aki hellyel közel nap mint nap a borbárban vagy ahhoz közeli témában dolgozom, úgy gondoltam megpróbálom átadni dolgozatom során azokat a tapasztalatokat, nehézségeket,sikereket amiket a DiVino Csapata és jómagam átélt.Az elején betekintést nyerhet a DiVino Franchise életébe megalakulásába,maj ezután kicsit szűkítjük a Franchise-t a DiVino Bazilikára és a vele való együttműködő partnerek megismerésére, illetve a fő alkotó részeire, a tulajdonosokra az üzletvezetőkre, és nem utolsósorban a csapatra aki nap mint nap ezzel foglalkoznak.Bízom benne, hogy sikerül átadnom azokat a tapasztalatokat, amiket mi is meg tudtunk tanulni az évek során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bormarketing, fiatal vállalkozók, kereskedelem, modernizáció, online kommunikációelmélet
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:32
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 19:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet