Szabó Nikoletta (2023) Új módszerek és fejlesztések elemzése a banki ügyintézésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka_szabónikoletta_eevyw8 1206.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (477kB) |
|
PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Szabó Nikoletta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (150kB) |
Absztrakt (kivonat)
A banki ügyintézés munkafolyamatainak fejlesztése és támogatása hatékonyabb ügyintézést elérve munkafolyamat esetében. A hatékonyságnak és a digitális újítások az ügyfélelégedettséget is növelik. A folyamat támogató módszer megvalósításának módjai és életútja a projekt megszületésétől a kivitelezésen át a bevezetésig. A támogató és fejlesztő kollégával készült interjú beépítése a leírásba a workflow rendszer kialakításának módjáról annak szükségességéről és a vele elért újításokról, gyakorlatias megközelítésben is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | banki rendszerek, banki szolgáltatás(ok), banki ügyfél, elektronikus banki szolgáltatások, fejlesztés eszközei, projektelemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |