A státuszszimbólumok bemutatása a luxusmárkákon keresztül

Szabó Krisztián (2023) A státuszszimbólumok bemutatása a luxusmárkákon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Szabó Krisztián.pdf] PDF
Szakdolgozat - Szabó Krisztián.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Szabó Krisztián.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új_Szabó Krisztián.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (257kB)
[thumbnail of Szakdolgozat-értékelő-lap-KÜLSŐ-új_Szabó-Krisztián-RT.pdf] PDF
Szakdolgozat-értékelő-lap-KÜLSŐ-új_Szabó-Krisztián-RT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (358kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témaválasztását illetően egy hozzám közel álló, számomra izgalmas témát szerettem volna választani. Ez a divat iránti nagyfokú érdeklődésemből eredően, a luxus ruházati márkákra, azok fogyasztói megítélésére, illetve a márkahűség hatására esett. Mivel a mindennapjaim részét képezi és örömet okoz a ruhavásárlás, ebből az indíttatásból úgy véltem, hogy szakdolgozatom témájaként érdeklődésre tarthat számot. Dolgozatom megírása során, a népszerű luxus ruházati márkákat szeretném kutatni. Ruhavásárlási szokásokkal, az ismert és kedvelt márkákkal szeretnék foglalkozni, ezen belül több altémát taglalni. Először is, ki szeretnék térni a márka és a témát övező fogalmak jelentésére. Valamint a márkázás folyamatára, mint például a megfelelő pozícionálás, a luxus jelenségére, a vásárlók luxusmárka iránti hűségére, a fogyasztók lélektanára, a fenntarthatóság előnyeire. Illetve az olyan külső tényezőkre, mint a mások véleménye által befolyásolt vásárlás, ami a mai világban egyre inkább jelen van.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fogyasztói igények, márka, márkaépítés, márkahűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:31
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet