A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei

Rácz Rebeka (2023) A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of PROJEKTMUNKA-Eredeti.pdf] PDF
PROJEKTMUNKA-Eredeti.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of RáczRebeka_FOSZK_bírálat.pdf] PDF
RáczRebeka_FOSZK_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (85kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám fő témája a Hilton Garden Inn Budapest City Center megismertetése volt. A dolgozat elején hangsúlyt fektettem a szálloda definíciójának ismertetésére, valamint a szállodai szobatípusok áttekintésére.Próbáltam betekintést nyújtani a különböző műszakok feladataiba, hogy miféle problémákat kell napi szintem megoldani recepciósként. Végeztem egy SWOT elemzést, amivel próbáltam rámutatni már előlegesen a szálloda lehetőségeire, amiket pontosabban is kifejtettem a javaslatok fejezetben. Megvizsgáltam, hogy melyek lehetnek potenciális versenytársai a Hilton Garden Innek Budapest belvárosában, valamint összehasonlítottam a másik budapesti Hilton szállodával is. Összeségében úgy vélem a szálloda, valamint a szállodaipar is napjainkra kezd teljesen visszaállni a Covid-19 előtt folytatott életre. Mindenki újra bátrabban utazik és az emberek számára újra prioritást élvez a világ megismerése, bejárása. A szálloda vendégeivel kommunikálva többször kerültem olyan beszélgetésbe, hogy a vendégek éppen egy európai körutazáson vesznek részt, melynek egyik állomása Budapest, és a szálloda elhelyezkedése volt a fő szempont, ami miatt a Hilton Garden Innt választották „otthonuknak” arra a néhány napra, míg megismerkednek Budapesttel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Schablik Vilmos
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, hűségprogram, SWOT-elemzés, ügyfélkapcsolat, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:28
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 19:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet