Szóbeli és írásbeli kommunikációs formák, tapasztalatok, változások bemutatása a Julika Hófehér Mosodában

Petrovics Nikolett (2023) Szóbeli és írásbeli kommunikációs formák, tapasztalatok, változások bemutatása a Julika Hófehér Mosodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Petrovics Nikolett 2022 Julika Hófehér Mosoda.pdf] PDF
Petrovics Nikolett 2022 Julika Hófehér Mosoda.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (739kB)
[thumbnail of FOSZK_KM_ertekelolap_Petrovics_Nikolett.pdf] PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Petrovics_Nikolett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (158kB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunkám a szakmai gyakorlatomra épül, amit a Julika Hófehér Mosodában végeztem el. A célom a dolgozattal az volt, hogy a gyakorlatom alatt tapasztalt, a cég életében kiemelkedően fontos kommunikációs formák megvalósulását bemutassam. Emellett annak bemutatása, hogy a világban tapasztalt változások, hatások, amit egy világjárvány okozott , hogyan és milyen módon jelentek meg a gyakorlati helyemen. A gyakorlatom egy családi vállalkozásban töltöttem, ami megélte a világ és a modern kor változásait. Szeretném bemutatni az ellátott kommunikációs tevékenységek főbb formáit és lehetőségeit, amelyek leképezik és követik ezt a világot. A dolgozat a gyakorlati helyem bemutatásával kezdtem és az ellátott feladataimat ismertettem. Ezek után a szóbeli és írásbeli kommunikációt mutattam be általánosságban, majd a gyakorlati helyem tükrében is vázoltam, hogy a munkám során ez miként nyilvánult meg. A dolgozatom következő része a panaszkezelés volt, hiszen ez minden cég életében nagyon fontos kommunikációs folyamat. Majd bemutatásra került, hogy maga a panaszkezelés miképpen zajlik és ezek mellett arról is beszámoltam, hogy részt vettem egy tréningen is, amely segítette gyakorlati feladataim e téren. Egy megélt panaszkezelést is ismertettem. A következő része a dolgozatomnak a tárgyalások témaköre volt, hiszen a gyakorlatom során azokban is részt vehettem, ezeken nagyon sokat tanultam és én magam is folyamatosan tárgyaltam az ügyfelekkel. A gyakorlatom végzése alatt már jelen volt az életünkben a koronavírus járvány. Így fontosnak találtam erre is kitérni a dolgozatomban, hiszen nagyon sok mindent megváltoztatott a cégek és az emberek életében. A dolgozatomban diagramokban és táblázatos adatokban igyekeztem bemutatni, hogy a Covid előtt, alatt és közben hogyan változott a hívások, panaszok, e-mailek és a tárgyalások száma. A változás nagyon szembetűnő és szemléletes, hiszen megemelkedett a hívások és az e-mailek száma. Végezetül készítettem egy interjút a cégtulajdonossal, amely pozitív visszajelzés is volt gyakorlati munkámról, illetve perspektívát is mutat a cég kapcsán. Ebbe illetve saját tapasztalataimra támaszkodva tettem meg javaslataimat a dolgozat végén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Merliot-Almássy Eszter
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: írásbeli kommunikáció, koronavírus-járvány (COVID-19), panaszkezelés, szóbeli kommunikáció, tárgyalások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:28
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 19:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet