Petrovics Nikolett (2023) Szóbeli és írásbeli kommunikációs formák, tapasztalatok, változások bemutatása a Julika Hófehér Mosodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Petrovics Nikolett 2022 Julika Hófehér Mosoda.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (739kB) |
|
PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Petrovics_Nikolett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (158kB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunkám a szakmai gyakorlatomra épül, amit a Julika Hófehér Mosodában végeztem el. A célom a dolgozattal az volt, hogy a gyakorlatom alatt tapasztalt, a cég életében kiemelkedően fontos kommunikációs formák megvalósulását bemutassam. Emellett annak bemutatása, hogy a világban tapasztalt változások, hatások, amit egy világjárvány okozott , hogyan és milyen módon jelentek meg a gyakorlati helyemen. A gyakorlatom egy családi vállalkozásban töltöttem, ami megélte a világ és a modern kor változásait. Szeretném bemutatni az ellátott kommunikációs tevékenységek főbb formáit és lehetőségeit, amelyek leképezik és követik ezt a világot. A dolgozat a gyakorlati helyem bemutatásával kezdtem és az ellátott feladataimat ismertettem. Ezek után a szóbeli és írásbeli kommunikációt mutattam be általánosságban, majd a gyakorlati helyem tükrében is vázoltam, hogy a munkám során ez miként nyilvánult meg. A dolgozatom következő része a panaszkezelés volt, hiszen ez minden cég életében nagyon fontos kommunikációs folyamat. Majd bemutatásra került, hogy maga a panaszkezelés miképpen zajlik és ezek mellett arról is beszámoltam, hogy részt vettem egy tréningen is, amely segítette gyakorlati feladataim e téren. Egy megélt panaszkezelést is ismertettem. A következő része a dolgozatomnak a tárgyalások témaköre volt, hiszen a gyakorlatom során azokban is részt vehettem, ezeken nagyon sokat tanultam és én magam is folyamatosan tárgyaltam az ügyfelekkel. A gyakorlatom végzése alatt már jelen volt az életünkben a koronavírus járvány. Így fontosnak találtam erre is kitérni a dolgozatomban, hiszen nagyon sok mindent megváltoztatott a cégek és az emberek életében. A dolgozatomban diagramokban és táblázatos adatokban igyekeztem bemutatni, hogy a Covid előtt, alatt és közben hogyan változott a hívások, panaszok, e-mailek és a tárgyalások száma. A változás nagyon szembetűnő és szemléletes, hiszen megemelkedett a hívások és az e-mailek száma. Végezetül készítettem egy interjút a cégtulajdonossal, amely pozitív visszajelzés is volt gyakorlati munkámról, illetve perspektívát is mutat a cég kapcsán. Ebbe illetve saját tapasztalataimra támaszkodva tettem meg javaslataimat a dolgozat végén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | írásbeli kommunikáció, koronavírus-járvány (COVID-19), panaszkezelés, szóbeli kommunikáció, tárgyalások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |