A marketing mix vizsgálata a street food világában.

Németh Csaba Bendegúz (2023) A marketing mix vizsgálata a street food világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Németh Csaba Bendegúz záródolgozat.pdf] PDF
Németh Csaba Bendegúz záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Németh Csaba BendegúzÚJÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf] PDF
Németh Csaba BendegúzÚJÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (180kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a street food életet szeretném bemutatni a marketing szemszögéből az általános témáktól haladva a konkrétig. A munkám gerincét a marketing mix (7P) modell adta, ez alapján elemeztem a választott cég tevékenységeit. Fő célom volt, hogy egy átfogó képet alkossak az olvasó számára arról, hogy a vendéglátáson belül mennyire \"különleges\" a street food világa és milyen módon működik. A street food és food truck élet különbözik a vendéglátás minden más formájától, próbáltam erre is rávilágítani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, marketing, marketing kommunikáció, street food, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:26
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 19:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet