Németh Csaba Bendegúz (2023) A marketing mix vizsgálata a street food világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Németh Csaba Bendegúz záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Németh Csaba BendegúzÚJÚJ FOSZK_KM_ertekelolap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (180kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a street food életet szeretném bemutatni a marketing szemszögéből az általános témáktól haladva a konkrétig. A munkám gerincét a marketing mix (7P) modell adta, ez alapján elemeztem a választott cég tevékenységeit. Fő célom volt, hogy egy átfogó képet alkossak az olvasó számára arról, hogy a vendéglátáson belül mennyire \"különleges\" a street food világa és milyen módon működik. A street food és food truck élet különbözik a vendéglátás minden más formájától, próbáltam erre is rávilágítani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, marketing, marketing kommunikáció, street food, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |