Nagy Viktória Anett (2023) Vendégkommunikáció a Christina Resdience-ben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka Nagy Viktoria Anett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (573kB) |
|
PDF
Nagy_Viktória_Anett_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (156kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomat a Christina Resdience****- vendégkommunikációjából írtam. Bemutatom dolgozatomban a Christina Residence panziót és szervezeti műkődését. Bemutatom továbbá a front office tevékenységét. Külső és belső szemszögekből vizsgáltam a szállodai kommunikációt. Készítettem egy kérdőíves kutatást, amiből a témához kapcsolódva vontam le következtetéseket. Részletesen kitértem a virtuális chatbot tulajdonságaira és kifejtettem róla a véleményemet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális technológia, emberi kommunikáció, szállodaipar, személyzeti menedzsment, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |