Mógor Laura (2023) Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
MógorLaura_Projektmunka_WTXTRX.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Mógor_Laura_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban magáról a márkáról fogok általánosságban írni, majd arról, hogy hogyan alkalmazzák szállodák esetében. Ezután fontosnak tartottam kitérni arra is, hogy a franchise hogyan működik a szállodaiparban, hiszen a vizsgált szállodalánc előnyben részesíti ezt az üzemeltetési formát, többek között Magyarországon is. A szakmai áttekintés után bemutatom a szállodaláncot és az arculatot, majd kiemelem sokszínűségét egy portfólióbemutatás keretében. Az Accor után az ibisre helyezem át a hangsúlyt, a háttértörténet ismertetése után egy marketing mix elkészítésével fogom azt vizsgálni, hogy mik a hasonlóságok az albrendek között, majd ezek közül kiemelem az ibis Styles-t, és meghatározom annak standardját. Mielőtt teljesen áttérnék a gyakorlati helyem elemzésére, feldolgozok egy interjút, amire majd az elkészített SWOT-analízis összegzésében fogok reflektálni. Végezetül pedig összegzem a projektmunkámban írtakat, és személyes tapasztalataimat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, branding, Ibis, márka, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:20 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |