Majerkó Antónia (2023) Egy szálláshely működése a világjárvány után. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
PROJEKTMUNKA_MA_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (804kB) |
|
PDF
MajerkóAntónia_FOSZK_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (89kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Mediterrán Hotelban töltött 3 hónapom alatt, mint gyakornok összesen másfél év alatt, mint beugrós alkalmazott nagyon sok új tapasztalatot szereztem és készséget sajátítottam el. Megtanultam többek között a hatékony és illedelmes kommunikációt a vendégekkel, a precizitást, az előrelátás fontosságát például a rendelés és reggeli kikészítésének során, különböző kávék elkészítését, a személyzet közti kommunikáció fontosságát és hogy minden munkakörben van valami kihívás a maga módján. Sokat használtam az angol nyelvtudásomat a gyakorlat során. Megtanultam, hogy milyen fontos, hogy a vendégek elégedetten távozzanak, ezzel a szálloda jóhírét növelve. Saját magammal kapcsolatban is több dolgot tanultam, például, hogy milyen típusú feladatköröket tudok elvégezni, illetve készségeket elsajátítani és mi az, ami több nehézséggel jár.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19), Magyarország, szálláshelyek, turizmus, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:17 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |