Kukla Bernadett Eszter (2022) A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Kukla_Bernadett_Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
eredetiségi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (354kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámat „A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában” című témáról fogom készíteni. A témát közel érzem magamhoz, mert pár éve egy ruházati webshopot üzemeltetek tulajdonosként, így a téma személyes aktualitása teljes mértékben jelen van. A közösségi média platformok napjainkra egyre nagyobb részt foglalnak el az e-kereskedelemben. Az elmúlt néhány év egyértelműen ezen platformok erősödését hozta. Webáruházamat a járványhelyzet kialakulása utáni évben indítottam, mely az én esetemben nem feltétlen bizonyult jó döntésnek. Azonban a divatruházati szegmensben tevékenykedő többi kisméretű vállalkozásnak sem volt könnyű. Gyors és abban az időben megfelelő döntést kellett hozniuk a probléma elhárítására, hogy bevételük ne apadjon el, és hogy tartani tudják a lépést a piacon jelenlévő versenytársakkal. Azon vállalkozások számára, akik már korábban is rendelkeztek webáruházzal, ez nem okozott akkora megterhelést, nekik inkább csak a fejlesztésekre, és a vásárlók megszerzésére, megtartására kellett koncentrálni. Azonban a világjárvány időszaka egyre nagyobb szerephez juttatta a különböző közösségi média csatornákat, ezáltal növekedett a felhasználók száma, és a platformokon eltöltött idő mennyisége is. Emellett az e-kereskedelem is növekvő tendenciát mutat világszerte, melyben az előbb említett közösségi média platformok igen komoly bevételszerzési lehetőséget látnak, ezért egyre több új funkció indult, mind a Facebookon, az Instagramon és a Messengeren. Alapvetően a piacot a nagy márkák uralják, de rengeteg kis webáruház van jelen. A ruházati szegmens igen telített és az új belépőknek rengeteg versenytárssal kell szembenézniük. A másik kérdés, hogy ennyi versenytárs között, hogyan és milyen eszközökkel lehet jól fennmaradni és kitűnni a tömegből. A következőkben főleg ezeknek a témáknak az elemzésével fogok foglalkozni, mind elméleti, mind gyakorlati részről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | integrált marketing, közösségi média, marketingkommunikáció, reklám, ruházati webáruházak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:15 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |