Koszták Bianka (2023) Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Koszták Bianka_Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
|
PDF
Koszták Bianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (248kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a reklámok hatásait vizsgáltam, azon belül azokat a társadalmi célú reklámokat, amelyek a családon belüli erőszak témájában készültek. Az, hogy kevesebb-e a bántalmazás a kampányok hatására, kevéssé mérhető. Azonban számomra érdekesebb volt, hogy mitől függ az, hogy az adott kampányt hitelesnek gondolják-e és átjön-e az üzenet, amelyet megjeleníteni kíván A COVID-19 vírus okozta pandémiás helyzetben még inkább megnőtt a jelentősége az ilyen jellegű kampányoknak, hiszen a karanténnal együtt járó bezártság okán jelentős mértékben megnőtt a családon belül elkövetett erőszakos cselekedetek száma. A vizsgálat részeként négy reklámot választottam ki és a kérdőívben résztvevők véleményén keresztül próbáltam következtetéseket levonni, arról hogyan képesek hatni a TCR-ek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | családon belüli erőszak, reklám, reklámok hatásai, társadalmi célú reklámok, TCR |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:11 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |