Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen

Koszták Bianka (2023) Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Koszták Bianka_Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új.pdf] PDF
Koszták Bianka_Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ új.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)
[thumbnail of Koszták Bianka.pdf] PDF
Koszták Bianka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (248kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a reklámok hatásait vizsgáltam, azon belül azokat a társadalmi célú reklámokat, amelyek a családon belüli erőszak témájában készültek. Az, hogy kevesebb-e a bántalmazás a kampányok hatására, kevéssé mérhető. Azonban számomra érdekesebb volt, hogy mitől függ az, hogy az adott kampányt hitelesnek gondolják-e és átjön-e az üzenet, amelyet megjeleníteni kíván A COVID-19 vírus okozta pandémiás helyzetben még inkább megnőtt a jelentősége az ilyen jellegű kampányoknak, hiszen a karanténnal együtt járó bezártság okán jelentős mértékben megnőtt a családon belül elkövetett erőszakos cselekedetek száma. A vizsgálat részeként négy reklámot választottam ki és a kérdőívben résztvevők véleményén keresztül próbáltam következtetéseket levonni, arról hogyan képesek hatni a TCR-ek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: családon belüli erőszak, reklám, reklámok hatásai, társadalmi célú reklámok, TCR
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:11
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet