Juhász Virág (2023) A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap Juhász Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
|
PDF
Juhász Virág_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (64kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témaválasztását egy igen személyes élmény inspirálta, hiszen a szakmai gyakorlatom Hawaii szigetén töltöm egy Four Seasons szállodában ahol volt szerencsém megismerkedni a Four Seasons szállodalánc világával és az általuk képviselt értékekkel. Bepillantást nyerhettem a luxust jelentő szervíz világába és az egyedi, személyre szabott kiszolgálás legmagasabb szintű megvalósításába. Ennek eszközeként alkottatott meg a Retreat Host pozíció, mely segítségével a Front Office felépítését mutatom be a Sensei Lanai Four Seasons szállodában. A szakdolgozat további részében bemutatásra kerül Hawaii, mint turisztikai desztináció is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Four Seasons, Front Office, Hawaii, luxus szervíz, pozíció elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:09 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |