Horváth Kristóf (2023) A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Horváth Kristóf_KI4YX7_projektmunka_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Horváth Kristóf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (166kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során először is bemutatom marketing és a márkázás alapfogalmait, ezután pedig ezeket a sportra vetítve, azon belül is a sportmárkákra fókuszálva vizsgálom. A primer kutatásom során hat darab magyar sportegyesületet mutatok be (MTK,Ferencváros,Újpest,Budapest Honvéd,Diósgyőr,Vasas) aminek márkázási tevékenységét szemléltetem és ezeknek a hazai megítélését a szurkolók körében. A primer kutatásomhoz kérdőíves megkérdezést használtam, főként tehát ennek az eredményein keresztül vizsgálom a kutatási témát. A sportegyesületeken kívül a sportolói személyes márka építést valamint a hazai sportruházati és televíziós brandek helyzetét is bemutatom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, marketing, sport, sportgazdaságtan, sportmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:05 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |