A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata

Horváth Kristóf (2023) A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horváth Kristóf_KI4YX7_projektmunka_.pdf] PDF
Horváth Kristóf_KI4YX7_projektmunka_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of FOSZK_KM_ertekelolap_Horváth Kristóf.pdf] PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Horváth Kristóf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (166kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám során először is bemutatom marketing és a márkázás alapfogalmait, ezután pedig ezeket a sportra vetítve, azon belül is a sportmárkákra fókuszálva vizsgálom. A primer kutatásom során hat darab magyar sportegyesületet mutatok be (MTK,Ferencváros,Újpest,Budapest Honvéd,Diósgyőr,Vasas) aminek márkázási tevékenységét szemléltetem és ezeknek a hazai megítélését a szurkolók körében. A primer kutatásomhoz kérdőíves megkérdezést használtam, főként tehát ennek az eredményein keresztül vizsgálom a kutatási témát. A sportegyesületeken kívül a sportolói személyes márka építést valamint a hazai sportruházati és televíziós brandek helyzetét is bemutatom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: branding, marketing, sport, sportgazdaságtan, sportmenedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:05
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 19:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet