Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése

Hajdú Eszter (2023) Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése.pdf] PDF
Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (983kB)
[thumbnail of KT.pdf] PDF
KT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_ertekelo_kulso_HajduEszter.pdf] PDF
Szakdolgozat_ertekelo_kulso_HajduEszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (183kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témája Vanda, a virtuális asszisztens, valamint a digitális fejlesztések a Telekomnál. Olyan jellegű szakirodalmat és adatokat céloztam meg, mely bemutatja, hogy a fejlődő technológia hogyan törte be magát a panaszkezelés területére. Összességében elmondható a kutatásról, hogy többféle megközelítésből is körül jártam a témát. Elsőként elmondható, hogy a digitalizáció megjelenését, valamint Vanda tulajdonságait vizsgáltam meg, azon belül kiemelt hangsúlyt fektettem a funkcióira, magára a fejlesztésre, valamint a panaszkezelés folyamatára. Készítettem a kutatáshoz egy interjút az egyik fejlesztővel valamint a Telekom dolgozóival, emellett pedig készítettem egy kérdőívet is az ügyfelek és a Telekom szolgáltatást nem használók számára is. A kutatásom közvetlen célja az volt, hogy feltárjam a változások kiváltó okait és az elért eredményeket a digitális fejlesztéssel kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, fogyasztói elégedettség mérése, mesterséges intelligencia, telekommunikáció, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:04
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 22. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet