Hajdú Eszter (2023) Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Vanda, a virtuális asszisztens, a Telekom digitális fejlesztése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (983kB) |
|
PDF
KT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (197kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_ertekelo_kulso_HajduEszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (183kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája Vanda, a virtuális asszisztens, valamint a digitális fejlesztések a Telekomnál. Olyan jellegű szakirodalmat és adatokat céloztam meg, mely bemutatja, hogy a fejlődő technológia hogyan törte be magát a panaszkezelés területére. Összességében elmondható a kutatásról, hogy többféle megközelítésből is körül jártam a témát. Elsőként elmondható, hogy a digitalizáció megjelenését, valamint Vanda tulajdonságait vizsgáltam meg, azon belül kiemelt hangsúlyt fektettem a funkcióira, magára a fejlesztésre, valamint a panaszkezelés folyamatára. Készítettem a kutatáshoz egy interjút az egyik fejlesztővel valamint a Telekom dolgozóival, emellett pedig készítettem egy kérdőívet is az ügyfelek és a Telekom szolgáltatást nem használók számára is. A kutatásom közvetlen célja az volt, hogy feltárjam a változások kiváltó okait és az elért eredményeket a digitális fejlesztéssel kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, fogyasztói elégedettség mérése, mesterséges intelligencia, telekommunikáció, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:04 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 22. 09:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |