Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során

Fehér Aliz (2023) Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_FehérAlíz.pdf] PDF
Projektmunka_FehérAlíz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (709kB)
[thumbnail of FehérAlíz_FOSZK_bírálat.pdf] PDF
FehérAlíz_FOSZK_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (84kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám által be szeretném mutatni a Boutique Hotel Budapestet, a szállodát, ahol mindennapjaimat töltöttem, a szakmai tudásom amire szert tettem és a különböző kommunikációs szituációkat, etikettet és a kihívásokat, a panaszok kezelését, amit a munkám során átéltem. Szeretném szemléltetni, a kommunikáció hogyan is fejleszthető a mindennapi életünk során, valamint hogyan hat a nem megfelelően alkalmazott szóhasználat, kifejezésmód és a szlengek elterjedésének használata és következménye a vendégekkel szemben és a szállodaipar különböző részlegein.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Schablik Vilmos
Belső
óraadó tanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kommunikáció, panasz, SWOT-elemzés, szállodaipar, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 19:00
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 19:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet