Fehér Aliz (2023) Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_FehérAlíz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (709kB) |
|
PDF
FehérAlíz_FOSZK_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (84kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám által be szeretném mutatni a Boutique Hotel Budapestet, a szállodát, ahol mindennapjaimat töltöttem, a szakmai tudásom amire szert tettem és a különböző kommunikációs szituációkat, etikettet és a kihívásokat, a panaszok kezelését, amit a munkám során átéltem. Szeretném szemléltetni, a kommunikáció hogyan is fejleszthető a mindennapi életünk során, valamint hogyan hat a nem megfelelően alkalmazott szóhasználat, kifejezésmód és a szlengek elterjedésének használata és következménye a vendégekkel szemben és a szállodaipar különböző részlegein.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, panasz, SWOT-elemzés, szállodaipar, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 19:00 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 19:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |