A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára

Farkas Patrik (2023) A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of projektmunka.pdf] PDF
projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of FOSZK_KM_ertekelolap_Farkas_Patrik.pdf] PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Farkas_Patrik.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája a piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben, amelyben segítségemre, egy a gyakorlatom során kapott marketingstratégia állt rendelkezésre, amely egy három szomszédos település turisztikai fejlesztését foglalja magában. A dolgozatom célja, hogy bemutassam, milyen szerepet tölt be a piackutatás a stratégiai tervezésben, valamint az, hogy a hozott példa elemzésével rávilágítsak arra, hogy milyen hatást gyakorol a projekt megvalósítása a környéken élőkre. A kutatásom során a fő téma meghatározására szekunder információkra hagyatkoztam, valamint a Google Űrlapok segítségével létrehoztam egy kérdőívet az adott marketingstratégia elemeiből, amelyben a három településen élők véleményére voltam kíváncsi és az így kapott információknak köszönhetően megválaszolhattam a kutatásban felmerült további kérdéseimet. A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a piackutatás létfontosságú a stratégiai tervezésben, valamint az, hogy a projekt megvalósulása előnyösen hathat a környéken élőkre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: falusi turizmus, marketingstratégiák, piackutatás, stratégiai tervezés, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:59
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet