Farkas Patrik (2023) A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
FOSZK_KM_ertekelolap_Farkas_Patrik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (306kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája a piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben, amelyben segítségemre, egy a gyakorlatom során kapott marketingstratégia állt rendelkezésre, amely egy három szomszédos település turisztikai fejlesztését foglalja magában. A dolgozatom célja, hogy bemutassam, milyen szerepet tölt be a piackutatás a stratégiai tervezésben, valamint az, hogy a hozott példa elemzésével rávilágítsak arra, hogy milyen hatást gyakorol a projekt megvalósítása a környéken élőkre. A kutatásom során a fő téma meghatározására szekunder információkra hagyatkoztam, valamint a Google Űrlapok segítségével létrehoztam egy kérdőívet az adott marketingstratégia elemeiből, amelyben a három településen élők véleményére voltam kíváncsi és az így kapott információknak köszönhetően megválaszolhattam a kutatásban felmerült további kérdéseimet. A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a piackutatás létfontosságú a stratégiai tervezésben, valamint az, hogy a projekt megvalósulása előnyösen hathat a környéken élőkre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | falusi turizmus, marketingstratégiák, piackutatás, stratégiai tervezés, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:59 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |