A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata

Fábián Fanni (2023) A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka_Fábián Fanni_EZC45E.pdf] PDF
Projektmunka_Fábián Fanni_EZC45E.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (487kB)
[thumbnail of Fábián_Fanni_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf] PDF
Fábián_Fanni_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (157kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám témája a Front Office tevékenység elemzése és a tatai Kristály Imperial Hotel****. Dolgozatomat a Kristály Imperial Hotel**** történetével kezdtem, ugyanis 252 éves múlttal büszkélkedhet. Ezt követően ismertetem részletesebben a Front Office fogalmát, részeit, mik a teendők illetve írok a vendégciklusokról is. Ezután egy Swot analízis következik, ahol felsorolom a szálloda erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, illetve ezeket részletesebben is kifejtem. Majd a hotel Front Office Managerével készített interjúm kerül bemutatásra. Projektmunkámat végül egy összegzéssel fejezem be.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Front Office, SWOT-elemzés, szálláshely-szolgáltatás, szállodák, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:57
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet