Fábián Fanni (2023) A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka_Fábián Fanni_EZC45E.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (487kB) |
|
PDF
Fábián_Fanni_Projektmunka_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (157kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témája a Front Office tevékenység elemzése és a tatai Kristály Imperial Hotel****. Dolgozatomat a Kristály Imperial Hotel**** történetével kezdtem, ugyanis 252 éves múlttal büszkélkedhet. Ezt követően ismertetem részletesebben a Front Office fogalmát, részeit, mik a teendők illetve írok a vendégciklusokról is. Ezután egy Swot analízis következik, ahol felsorolom a szálloda erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, illetve ezeket részletesebben is kifejtem. Majd a hotel Front Office Managerével készített interjúm kerül bemutatásra. Projektmunkámat végül egy összegzéssel fejezem be.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Office, SWOT-elemzés, szálláshely-szolgáltatás, szállodák, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |