Erczbrucker Viktória (2022) A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (486kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakmai gyakorlatomat az Ibis Styles Budapest Airport Hotelben végeztem, ebből adódóan esett a projektmunkám témája a Front Office tevékenységének elemzésére. Testközelből megtapasztalhattam, hogy hogyan is áll össze egy szálloda szervezeti egysége, milyen kihívásokkal kell megküzdeni, mennyire összetett feladatok vannak a Front Officeon. Megvizsgáltam, hogy milyen egyedi, eltérő tulajdonságai vannak egy reptéri szállodának, mik azok a standard elemek, amelyekben eltér a városi szállóktól. Választ kaptam olyan kérdésekre is, hogy milyen feladatokkal jár egy szállodát vezetni, milyen feladatai vannak egy Front Office Managernek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, kommunikáció, repülőtér, szállodaipar, szállodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Már. 19. 18:56 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 19. 18:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |