A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül

Erczbrucker Viktória (2022) A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Projektmunka.pdf] PDF
Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (486kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatomat az Ibis Styles Budapest Airport Hotelben végeztem, ebből adódóan esett a projektmunkám témája a Front Office tevékenységének elemzésére. Testközelből megtapasztalhattam, hogy hogyan is áll össze egy szálloda szervezeti egysége, milyen kihívásokkal kell megküzdeni, mennyire összetett feladatok vannak a Front Officeon. Megvizsgáltam, hogy milyen egyedi, eltérő tulajdonságai vannak egy reptéri szállodának, mik azok a standard elemek, amelyekben eltér a városi szállóktól. Választ kaptam olyan kérdésekre is, hogy milyen feladatokkal jár egy szállodát vezetni, milyen feladatai vannak egy Front Office Managernek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, kommunikáció, repülőtér, szállodaipar, szállodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Már. 19. 18:56
Utolsó módosítás: 2023. Már. 19. 18:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet