B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára

Nagy Gyula (2023) B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Nagy_Gyula.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Nagy_Gyula.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Nagy_Gyula_KA.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Nagy_Gyula_KA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (199kB)
[thumbnail of Nagy Gyula bírálat.pdf] PDF
Nagy Gyula bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (232kB)

Abstract

Napjaink hazai gazdaságának egyik húzóágazatát képezi az építőipar. Ennek több oka is van. Az állam által kínált otthonteremtési és felújítási támogatásoknak köszönhetően egyszerűbbé, elérhetőbbé és bizonyos esetekben gazdaságosabbá vált építkezni, felújítani. Emellé tartozik az új ingatlanok esetében érvényes 5%-os áfa kulcs. Aminek köszönhetően az ingatlan befektetések száma nagy mértékben megnőtt. A babaváró támogatások és az otthon teremtési kedvezmények. Ebbe a kategóriába sorolható a Magyar Falu Program és az Otthon felújítási Program is, melynek keretein belül 6 millió forintig 3 millió forintot térit meg az állam otthonunk felújítása során, megfelelő dokumentumok felmutatása után. Így a befektetők és az új ingatlanba költözni vágyóknak elérthetőbbé vált.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: adócsökkentés, árupiac, business marketing, építőipar - építészet, kis- és középvállalkozás - KKV
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Mar. 19. 18:25
Last Modified: 2023. Mar. 19. 18:25

Actions (login required)

View Item View Item