Nagy Gyula (2023) B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Nagy_Gyula.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap BELSŐ_Nagy_Gyula_KA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (199kB) |
|
PDF
Nagy Gyula bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (232kB) |
Abstract
Napjaink hazai gazdaságának egyik húzóágazatát képezi az építőipar. Ennek több oka is van. Az állam által kínált otthonteremtési és felújítási támogatásoknak köszönhetően egyszerűbbé, elérhetőbbé és bizonyos esetekben gazdaságosabbá vált építkezni, felújítani. Emellé tartozik az új ingatlanok esetében érvényes 5%-os áfa kulcs. Aminek köszönhetően az ingatlan befektetések száma nagy mértékben megnőtt. A babaváró támogatások és az otthon teremtési kedvezmények. Ebbe a kategóriába sorolható a Magyar Falu Program és az Otthon felújítási Program is, melynek keretein belül 6 millió forintig 3 millió forintot térit meg az állam otthonunk felújítása során, megfelelő dokumentumok felmutatása után. Így a befektetők és az új ingatlanba költözni vágyóknak elérthetőbbé vált.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | adócsökkentés, árupiac, business marketing, építőipar - építészet, kis- és középvállalkozás - KKV |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Mar. 19. 18:25 |
Last Modified: | 2023. Mar. 19. 18:25 |
Actions (login required)
View Item |